Alexander a avut o întâlnire virtuală cu colega de distribuţie Julia Louis-Dreyfus, marţi, pentru a povesti despre producţia NBC.
Cei doi au povestit că au fost construite ziduri în jurul platourilor de filmare din Los Angeles pentru a-i împiedica pe fotografi să surprindă imagini din episodul final.
„Mi-amintesc ce gândeam atunci,
Alexander i-a dat dreptate, iar apoi a povestit despre discuţia cu purtătorul de cuvânt.
„Propriul meu purtător de cuvânt – nu ştiu dacă ţi s-a întâmplat şi ţie -, purtătorul meu de cuvânt m-a întrebat dacă aş fi dispus să dezvălui nişte secrete”, a spus Alexander, „Şi i-am spus
Louis-Dreyfus a părut surprinsă şi i-a răspuns că speră că l-a concediat. „Nu, i-am oferit o mărire de salariu”, a spus Alexander, potrivit Variety.
Finalul în două părţi al serialului „Seinfeld” a fost difuzat pe 14 mai 1999 şi a fost vizionat de 76,3 milioane de spectatori. Episodul controversat s-a situat pe locul al patrulea în topul celor mai vizionate finaluri de seriale, după cele ale „M*A*S*H”, „Cheers” şi „The Fugitive”.
„Seinfeld” şi alte seriale din era predigitală nu s-au confruntat cu pericolul scurgerii de informaţii, spre deosebire de cele moderne, precum „Game of Thrones”, pentru care acest lucru a fost o problemă.
Prin comparaţie, finalul la fel de controversat al „Game of Thrones” a atras 19,3 milioane de telespectatori.